Dagens Dagbok - Söndagen den 17 februari 2008 - Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det förstås frukost och lite nyhetsläsning i datorn under tiden.


Vaknade tyvärr med en sprängande huvudvärk i dag. Funderade på om jag skulle ge mig ut på en promenad, men hade ingen lust. Tre grader varmt ute, lite blåsigt, mulet, och grått.


Satte mig uppe i vardagsrummet istället, och läste i min bok: "Otryggare kan ingen vara" av Bengt-Åke & Agneta Cras.


Sen så vaknade Jimmy vid tiotiden, och gick upp då. Han åt frukost, och jag tog en fika med honom. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Efter det så skulle han se ett nerladdat dubbelavsnitt av serien "Las Vegas", så då tittade jag på det med honom.


Satt sen med datorn inne i Jimmys rum. Läste bloggar, läste nyheter, och höll på med allt möjligt i datorn. Och så varvade jag med att hålla på och fixa med allt möjligt här hemma. Tvättade och tumlade i mina nya fina maskiner bland annat.


På eftermiddagen så kom solen fram så fint här. Så då borde jag ju verkligen ha gett mig ut på en promenad. Men kommer jag inte iväg ut direkt på förmiddagen, då har jag så svårt att komma iväg senare... Och så hade jag ju huvudvärken att skylla på också...


Jimmy och jag åt middag vid fyratiden. Sen vid strax före fem så stack Jimmy iväg med bilen. Han skulle hämta upp en kompis, och sen så skulle de förmodligen åka iväg och se en film på bio.


Jag flyttade upp med min dator till vardagsrummet när Jimmy åkte. Och så satte jag mig och läste i min bok igen, och läste också ut den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan itne du blörja v-blogga :D:D

2008-02-17 @ 18:32:28
Postat av: Bim

---> Anonym: Jag har faktiskt funderat lite på det! ;-D

2008-02-17 @ 18:39:26
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

skulle inte du ha en såndär rolig foto dag? =(

2008-02-17 @ 18:49:54
Postat av: Bim

---> Anonym: Om du menar EFIT (Ett Foto I Timmen) så är det i dag. Men jag tar då ett foto i timmen, ända tills jag går och lägger mig. Så det inlägget kommer inte in förrän i morgon kväll.

2008-02-17 @ 18:53:42
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Hoppas att huvet känns bättre i morgon - om inte förr...
Jag hade huvudvärk igår men den gav med sig med lite sömn! *kram*

2008-02-17 @ 19:26:13
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det hoppas jag också... Vaknade med den i morse, och den har inte släppt på hela dagen. I går däremot så mådde jag perfekt! :-D

2008-02-17 @ 19:30:50
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anna

jag tycker inte du bara ska fundera på video-blogg :) du ska göra ett!!! :D vore jättekul!

2008-02-17 @ 19:53:59
Postat av: Bim

---> Anna: Jag ska fundera på det! Men det blir nog någon inom den snaraste framtiden! ;-D

2008-02-17 @ 19:57:28
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0