Dagens Dagbok - Söndagen den 24 februari 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse. Jenny var då redan uppe, duschad, iordninggjord och klar för jobbet. Jag bara borstade tänderna och gick på toa, och sen så åkte Jenny och jag iväg i bilen vid kvart över sju.


Jag körde henne till hennes jobb på McDonalds i Västberga där hon skulle jobba ett pass mellan åtta och fem i dag. Sen så åkte jag hem igen och var hemma vid kvart i åtta.


När jag kom hem så duschade jag, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det förstås frukost med fika.


Efter frukosten så satte jag mig och läste i min bok: "Mina hemligheter" av Sophie Kinsella.


Borzko gick upp vid niotiden, och genomgick då förstås sina morgonbestyr, och sen så åt han frukost. Sen när han var klar så gick han iväg till FarstaHallen för att träna.


Vid tiotiden sen så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt då frukost, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


När han sen var klar så tog han med sin dator och satte sig ute hos mig i köket. Och sen så satt vi resten av förmiddagen och höll på med min dator. Den krånglade en del, men givetvis så fixade Jimmy allting åt mig. Vi passade också på att göra backup och bränna ut skivor med mina fotografier och lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0