Dagens Dagbok - Tisdagen den 19 februari 2008 - Kvällen.

Jag satt sen i köket större delen av kvällen. Jag satt en hel del med datorn, bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Och jag läste också ut boken som jag började på i söndags: "Flickan och skulden - En bok om samhällets syn på våldtäkt" av Katarina Wennstam. Recension på den kommer i separat inlägg.


Jimmy satt på sitt rum större delen av kvällen, och vid datorn som vanligt. Han satt även ute i köket en hel del, och hjälpte mig fixa lite i min dator.


Borzko kom hem från jobbet först vid halvniotiden i kväll. En sen middag blev det då för honom, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Lite sport på teven sen blev det också förstås.


Jenny åkte direkt från skolan, till sitt jobb på McDonalds, för att jobba ett kvällspass mellan fem och tio. Vid kvart i tio så ska jag åka härifrån, och så hämta upp henne på jobbet när hon slutar. Vi kommer väl hem sen vid kvart över tio, och då blir det väl till att göra mina kvällsbestyr för mig, och sen blir det sängen vid halvelvatiden.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-02-19 @ 21:34:37
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Bim

---> Victoria: Tack det samma! :-)

2008-02-20 @ 14:02:42
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0