Dagens Dagbok - Torsdagen den 7 februari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på som vanligt när jag kom hem vid kvart över två, och fixade med lite allt möjligt här hemma.


Jimmy kom sen hem från jobbet vid kvart över tre. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Efter det så hjälpte han mig att göra backup på allt i min mobil, och lägga in det i datorn. Och så hjälpte han mig att göra i ordning Borzkos gamla mobil, Sony Ericsson K510i, som jag ska ha ett tag framöver.


Zoomknappen / volymknappen har slutat att fungera på min mobil. Så jag kan inte zooma in när jag fotograferar, och inte heller sänka volymen.... Och så är det ju inte så kul att ha det precis.


Borzko kom hem från jobbet vid kvart över fem. Då åt vi tre middag tillsammans.


Sen så kom elektrikern förbi en sväng. Han skulle kolla ett par grejer inför jobbet som han ska göra åt oss i badrummet, med tvättmaskinen och torktumlaren.


Efter det så åkte Jimmy och jag en sväng till Centrum. Och så var jag på Phone House och lämnade in min Nokia N95 på reparation. Det kunde ta upp till fyra veckor sa dom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0