Dagens Jobb - Fredagen den 29 februari 2008.

Jobbade som vanligt i dag också. Och jag hade precis samma arbetsuppgifter som tidigare i veckan. Först halva dagen i skalen tillsammans med grönsakerna. Och sen den andra halvan i stora matsalen som försteman.


Vi serverade pyttipanna med rödbetor i dag. Och en liten salladsbuffé.


En av kollegerna var sjuk i dag, men det hade ju ingen större inverkan på vår arbetssituation eftersom det är så pass lugnt när det är sportlov.


Och så blev det då äntligen dags att gå hem och ha helg! Trots att det har varit en väldigt lugn och skön arbetsvecka, tack vare sportlovet, så var det ju ändå självklart underbart att gå hem och ha en hel, lång helg framför sig!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har en tävling på min blogg om 4 Biobiljetter! Var med och tävla du oxå! :D

2008-02-29 @ 15:27:44
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: Bim

---> Petra: Okej, jag kanske kollar in.

2008-02-29 @ 16:38:50
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0