Dagens Jobb - Tisdagen den 26 februari 2008.

Jobbade förstås i dag också. Även i dag så var jag först i skalen på morgonen och fixade grönsakerna. Och sen så var jag försteman i stora matsalen.


I dag så serverade vi färsbiffar med potatismos.


Även i dag så hade vi ju en relativt sätt ganska så lugn dag, eftersom det är sportlov.


En av kollegerna var sjuk i dag, men det led vi ju inte av, eftersom det är så pass lugnt den här veckan.


Den här veckan så har vi också allihopa medarbetarsamtal med vår chef, och i dag var det min tur. Cirka fyrtio minuter satt vi och pratade, och det var ett givande samtal.


De sista två timmarna på dagen så hade vi också ett studiebesök hos oss. Det var fyra stycken mattanter från en skola i en närförort som kom på besök. Vi fikade ihop, och vi berättade om vår verksamhet, och visade dom runt. Jättetrevligt var det.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Men oj vad det var en massa nyheter här! En sjuk (igen) tur att det är lov och hoppas att den blir frisk snart..jag märkte inte att någon var dålig igår, är jag ouppmärksam eller var det någon jag inte träffade då? Äntligen fick du prata med chefen, det var ju inte en dag för tidigt! ;-D Och besök, vad kul, fast ännu roligare hade det vara att få visa upp oss i full verksamhet! *kram*

2008-02-26 @ 21:21:50
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran:

Jag märkte inte heller i går, att den sjuka kollegan verkade dålig.

Ja, det var verkligen på tiden för ett samtal med chefen! Och det var väldigt positivt, det måste jag säga!

Besökarna var väldigt trevliga. Hoppas att vi får göra besök hos dom framöver.

*kram*

2008-02-26 @ 21:26:11
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Okey, skönt, då är det inte bara jag som är ouppmärksam! ;-D Skämt åtsido, min egen förkylning bröt ju ut på bara någon timme och det kan ju hända fler än mig! *kram*

2008-02-26 @ 22:07:37
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, och jag vaknade med ont halsen i går... Och det är ännu värre i dag... :-(

2008-02-27 @ 15:13:56
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0