Såna här Nyheter gillar jag! :-D

Aftonbladet.

Expressen.

Kommentarer
Postat av: lisa

jaha.. globala uppvärmningen? du blir inte oroad av dessa EXTREMA väderförhållanden som tex snö i Athen och vårväder i Sverige i februari? frid och fröjd tänker du men snälla du, det är såna som du som förstör vår jord. Gillar din blogg i övrigt men just på denna punkt tycker jag att du, som många andra, är pinsamma. flytta till ett varmt land om du vill ha sol, i sverige SKA vi ha vinter.

2008-02-22 @ 10:54:06
Postat av: Bim

---> Lisa: Oj, oj, oj! Och jag som bara var lite glad över att det skulle bli lite sol och varmt! Och så river jag upp såna hätska känslor! Sorry! ;-D

2008-02-22 @ 17:07:34
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0