Tjejsnack - Vecka 07 - 2008.

Ytterligare lite värdelöst vetande om mig! Gick med i "Tjejsnack" i dag! ;-D

"Tjejsnack - Tjejer svarar på fem frågor i veckan".


Vecka 07 - 2008.
Ämne: Äta ute.

Hur ofta äter du mat ute?
Ute på restaurang äter jag kanske ungefär en gång i veckan.


Vad/vart äter du då helst? Helst skulle jag äta sushi eller thailändskt. Men eftersom vi är fyra i familjen som har olika viljor och smak, så blir det oftast McDonalds eller Pizza Butik Americana.


Vad har du på din favoritpizza? Min favoritpizza heter Daniella, och på vår lokala pizzeria, Pizza Butik Americana så innehåller den: färska champinjoner, färsk paprika, purjolök, grön pesto, fårost, och ruccolasallad.


Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte? Jag skulle gärna prova på nya ställen och maträtter oftare, men det blir liksom bara inte av.


Går du ofta på café och fikar, vad? Ja, minst en gång i veckan så fikar jag nog ute. Då tar jag alltid in antingen en Caffe Latte eller en Chai Latte.

(Häng på ni också som känner för det! ;-D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0