Tjejsnack - Vecka 08 - 2008.

"Tjejsnack - Tjejer svarar på fem frågor i veckan".

Vecka 08 - 2008.
Ämne: Bästa/Värsta. 

Bästa/Värsta MINNET:  

Det bästa minnet är nog två stycken minnen. Och det är minnena av mina båda barns födelser.

Det värsta minnet  är nog en gång när jag blev rånad i min ungdom.



Bästa/Värsta RESAN:  

Den bästa resan var familjens Thailandsresa julen 2006.

Den värsta resan var ??? Har aldrig haft någon hemsk resa.


Bästa/Värsta MATRÄTTEN:  

Den bästa maträtten är de flesta sorters fiskrätter. 

Den värsta maträtten är mat som är allt för söt, och/eller allt för fet.
 


Bästa/Värsta: KÖPET:  

Det bästa köpet är nog vår bostadsrätt här i Farsta där vi bor nu.

Det sämsta köpet är ??? Kan inte komma ihåg något dåligt köp som jag har gjort.


Bästa/Värsta EGENSKAPEN HOS EN VÄN:  

Den bästa egenskapen hos en vän är nog ärlighet.

Den sämsta egenskapen hos en vän är oärlighet.


(Häng på ni också som känner för det! ;-D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0