Bra teveprogram på Discovery.

Ett av Jimmys favoritprogram är: "Så funkar det!" (How it's made). Jag tycker också att det är ett jätteintressant program. Man får ju se hur alla möjliga saker fungerar och tillverkas, från små saker som blyertspennor till stora saker som broar.


image2104


Ett annat program som Jimmy också tycker mycket om, det är: "
Mythbusters". Jag tycker också det är rätt så kul att se när man testar sanningshalten i myter.


image2105


Och ett tredje program på Discovery som vi båda gillar, det är: "
Miami Ink", om en tatueringsstudio i Miami Beach. Det är mitt favoritprogram på Discovery. Det programmet gillar även Jenny och Borzko. 


image2106 image2107

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååhh ja gillar verkligne miami ink :D när går det på disovery? , brukar se det på sexan.

2008-01-03 @ 20:52:56
Postat av: Bim

---> Anonym: Jag brukar också kolla på TV6 på söndagar klockan sju. Men det går också på Discovery på fredagar klockan elva.

2008-01-03 @ 20:56:39
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

nä, det är precis som för mig.. intresserar mig inte ett dugg.. eller ja, inte mer än att jag är nyfiken på just varför den lockar så många läsare...=)

2008-01-03 @ 21:22:17
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Bim

---> Lari - Skånsk brandman i Norrland: Nej, jag tycker att både din och min är mer intressant! ;-D

2008-01-03 @ 21:40:33
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0