Dagens Dagbok - Fredagen den 4 januari 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse. Hade tyvärr lite huvudvärk i morse också när jag vaknade. Men bara lite, och absolut inte så mycket som jag hade i går.


Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Jenny gick upp vid halvåttatiden och genomgick sina morgonbestyr. Och sen så åt vi frukost tillsammans när vi båda var klara.


Sen så satte Jenny igång med att fortsätta utrensningen i sitt rum, inför rumsbytet som hon och Jimmy ska göra. Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma, och jag satt lite vid datorn också.


Vid kvart i elva så gick Jenny iväg till Centrum och till Tunnelbanan, för att åka till McDonalds i Västberga och jobba ett pass mellan tolv och sex i dag. 


Jag funderade lite på om jag skulle gå iväg ut på en promenad... Men jag är så otroligt lat nu för tiden... Så det blev ingen promenad i dag heller...


Jag fortsatte att hålla på och fixa, dona, pula, plocka, och greja med lite allt möjligt och omöjligt här hemma istället. Och så blev det givetvis stunder vid datorn också.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Skönt att huvudvärken
är på väg bort. Hoppas att du kommer igång med promenaderna. Själv har jag haft en underbar promenad på 2 timmar, men det är ju lättare för mig då jag har hund!

2008-01-04 @ 13:28:28
URL: http://mymim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Mimmi: Jag måste tyvärr säga att huvudvärken har blivit värre nu igen... Mot var den var i morse...

2008-01-04 @ 14:17:15
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0