Dagens Dagbok - Lördagen den 12 januari 2008 - Eftermiddagen.

Satte mig sen med datorn inne i Jimmys rum. Han tittade på ett avsnitt av de serier som han följer och laddar ner. Den här gången så var det "Las Vegas". Jag tycker också att den serien är bra, så jag kollade jag också.


Sen så satt Jimmy och pluggade lite lastbilsteori. Och jag satt med min dator och höll på med lite allt möjligt i den.


Jag vaknade med pyttelite huvudvärk i morse, men det var så lite så jag knappt brydde mig. Men sen så ökade, och ökade det bara under dagen. Till slut så tog jag Alvedon, men det hjälpte tyvärr inte.


Borzko kom hem från gymmet vid halvtvåtiden. Efter att han då åt en sen lunch, så satte han sig sen och läste i sin bok.


Jag satte mig också och började läsa i en ny bok "Det röda skriket" av Mary Willis Walker. Det är en deckare av samma författare som av den mycket, mycket bra boken "Under skalbaggens bo", som jag läste för ett par dagar sen.


Borzko började sen må dåligt under eftermiddagen. Snuva, hosta, och huvudvärk. Han började också att frysa, och fick feber. När han sen kollade, så hade han trettionio grader i feber.


Jimmy stack iväg med bilen vid femtiden. Han skulle möta upp med en kompis.


Borzko och jag åt middag vid femtiden.


Sen efter det så intog vi varsin soffa i vardagsrummet, och så låg vi båda två och läste i varsin bok.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Vad tråkigt att ni inte mår bra
:-/
Hoppas det fort blir bättre!
*kram*

2008-01-12 @ 19:54:10
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Anonym

hur många böker i veckan läser du ? tycker jag läser om nya bäker varje dag haha :D diggar din blogg

2008-01-12 @ 20:30:45
Postat av: Sara

är tindra din dottersbarn ? söt är hon iaf .

2008-01-12 @ 20:34:49
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, jag har "bara" ont i huvudet. Men Borzko mår riktigt dåligt nu. Han ligger i soffan och läser. Tycker nog att han borde lägga sig och sova egentligen...
Tack för dina förhoppningar. *kram*

2008-01-12 @ 20:51:54
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Anonym: Jag älskar att läsa. Men det blir lite periodvis ibland. När jag gjorde statistik förra året, så har jag för mig att jag i snitt läste fyra böcker i veckan på sommarlovet när jag är ledig. Och en bok i veckan i snitt under terminerna när jag jobbar.

Tack för berömmet om bloggen! :-D

2008-01-12 @ 20:53:48
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Sara: Nej, Tindra är inte Jennys barn. Tindra är dotter till Jennys pojkvän Jocke.

Ja, mycket söt är hon! :-D

2008-01-12 @ 20:55:07
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: mimmi

hoppas mannen tar det lugnt och kryar på sig! och att du inte får en släng igen!

2008-01-12 @ 23:38:13
Postat av: Bim

---> Mimmi: Ja, han gick och la sig redan klockan nio. Vi får väl se hur vi mår i morgon...

2008-01-13 @ 00:26:35
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0