Dagens Dagbok - Lördagen den 19 januari 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Vaknade och gick upp vid åttatiden i morse. Duschade och gjorde mig i ordning, och sen blev det fika och frukost.


Borzko hade gått upp klockan fem, och åkt iväg för att jobba extra i dag.


Jimmy hade också gått upp klockan fem, och följt med Borzko i lastbilen i dag.


Jenny sov ju hemma hos Jocke i går, och i dag så jobbar hon på McDonalds mellan sju och fyra.


När jag hade ätit och fikat klart, så satte jag igång med att hålla på och fixa med lite allt möjligt här hemma. Stunder vid datorn blev det så klart emellanåt också.


Jag tänkte inte ens tanken på att gå ut och gå en promenad... Hård blåst och spöregn ute... :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0