Dagens Dagbok - Lördagen den 5 januari 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i dag. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så gick Borzko upp vid åttatiden. Och sen så gick både Jimmy, Jenny, och Jocke upp vid niotiden.


Vi åt sen alla en mysig frukost, och satt och pratade en bra stund. Sen så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna.


Jenny och Jimmy satte igång med sitt rumsbyte, och jag hjälpte till. Jocke mådde inte så bra, på grund av huvudvärk och halsont, så han tog det mest lugnt.


Mer jobb än vad man tror med att byta rum! Speciellt när det ser ut som det gjorde i Jennys rum... Hon rensade ut bland alla sina kläder bland annat. Och jag stod länge och vek och vek och vek hennes kläder...


Vid tolvtiden blev det en paus för att äta lite lätt lunch och ta en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0