Dagens Dagbok - Onsdagen den 23 januari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Och sen så var eftermiddagen som den nästan alltid är. Jag höll på och fixade och plockade med lite allt möjligt här hemma. Och så varvade jag med stunder vid datorn.


Jimmy jobbade över i en timme i dag, och sen så hade han körlektion efter det, så han skulle inte komma hem förrän vid sextiden.


Borzko skulle också komma hem vid sextiden i dag, från jobbet.


Jenny skulle åka direkt ifrån skolan och hem till Jocke i Södertälje. Och så sova där i natt också.


Jag åt middag för mig själv vid fyratiden i dag. Efter det så fortsatte jag att fixa lite här hemma, och så varvade jag med stunder vid datorn.


Borzko kom hem från jobbet vid halvsextiden. Sen så gick han direkt en sväng till Centrum, för han skulle lämna in sin nya telefon på service, eftersom den krånglar.


Vid sextiden så kom Borzko tillbaka igen. Och ungefär samtidigt så kom Jimmy från körskolan. Så då åt de två middag tillsammans. Och jag tog en fika tillsammans med dom. Och så satt vi alla tre och pratade till framåt sjutiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0