Dagens Dagbok - Söndagen den 13 januari 2008 - Eftermiddagen.

Sen så blev hela eftermiddagen ett varvande mellan lite nytta här hemma, datorn, och boken. Nyttan här hemma var mest lite småplockande med allt möjligt. Datorn var bloggläsande och nyhetsläsande mest. Bokläsandet blev en ny bok: "Äcklig" av Constance Briscoe.


Jimmy satt först på sitt rum vid datorn. Sen senare så gjorde han mig sällskap uppe i vardagsrummet, och då satt han och pluggade lastbilsteori.


Jag och Jimmy åt middag vid fyratiden. Borzko ville inte ha någon middag. Han ville bara sova och sova...


Efter middagen så tog jag datorn och boken med mig och satte mig hos Jimmy på hans rum. Varvade mellan boken och datorn. Jimmy varvade mellan sin dator och sina lastbilsteoriböcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0