Dagens Dagbok - Söndagen den 20 januari 2008 - Kvällen.

Sen så satt jag och slöade i soffan i vardagsrummet större delen av kvällen. I kväll så blev det också, för ovanlighetens skull, även en hel del teve.


Först så tittade jag på tatueringsprogrammet "Miami Ink" på Discovery Channel. Jag gillar verkligen det programmet, eftersom jag älskar tatueringar.


Sen så tittade jag på en dokumentär på TV4 Fakta som hette "Ted Gärdestad 1956-1997". Den handlade ju givetvis om artisten Ted Gärdestad. Han var ju en av mina första idoler, så den var intressant och kul att se.


Och det tredje och sista programmet för kvällen blev musiktävlingsprogrammet "Singing Bee" på TV3. Jag gillar ju alla sorts tävlingsprogram som innehåller musik, och det här är faktiskt rätt så underhållande.


Jimmy satt på sitt rum större delen av kvällen. Och som vanligt med datorn, teven, och lastbilsteoriböckerna.


Jenny var hemma hos Jocke hela dagen och kvällen, och hon sover där i natt också.


Borzko var hemma hos sin Mamma hela kvällen, och lär väl komma hem rätt så sent, för han är ju ledig i morgon, och behöver inte gå upp tidigt.


Och i morgon så är det då alltså tyvärr måndag igen... :-(

Kommentarer
Postat av: annebelle

Hur har det gått med ansiktet? Såg inte kul ut det där..

2008-01-21 @ 09:41:38
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Bim

---> Annebelle: Jag är rosa i dag också... Men det är nog lite bättre än i går i alla fall!

2008-01-21 @ 14:45:21
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anna

Gör det mycket ont att tauera sig? jag har funderat på att göra en likadan tauering som min mamma har, men vet inte om jag vågar (här har du hon som nästan grät när hon tog hål i öronen)

2008-01-21 @ 23:22:45
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anna: Njae, inte mycket ont... Men lite ont gör det allt. Och sen är det nog lite beroende på var man gör den. Min senaste som jag gjorde på foten, den gjorde mest av alla. Men det är klart värt smärtan! ;-D

2008-01-22 @ 15:42:14
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0