Dagens Dagbok - Söndagen den 27 januari 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse. Gick då upp, duschade och gjorde mig i ordning. Vid niotiden så gick både Borzko och Jimmy upp, och genomgick sina morgonbestyr. Och sen så åt vi alla tre frukost tillsammans.


Sen vid tiotiden så gav vi oss alla tre iväg ut. Borzko och Jimmy tog bilen och åkte bort till Farstahallen för styrketräna även i dag.


Själv så gav jag mig iväg ut på en promenad, för fjärde dagen i rad nu. Jag gick mot Hökarängen och sen tillbaka mot Farsta igen. Cirka en timme blev promenaden även i dag. Det var en underbar klarblå himmel med en härligt strålande sol. Cirka en grad kallt, men tyvärr en ganska så hård och isande kall vind.


När jag kom hem igen så höll jag på och fixade och plockade med lite allt möjligt här hemma en stund. Och lite tid blev det vid datorn också. En liten lätt lunch vid tolvtiden blev det också.


Kommentarer
Postat av: Angela

En till som varit flitig med promenad! Härligt! *Kram*

2008-01-27 @ 21:22:39
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, fyra dagar i rad! ;-D *kram*

2008-01-28 @ 18:44:43
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0