Dagens Dagbok - Söndagen den 6 januari 2008 - Eftermiddagen.

När jag hade fixat klart det jag hade tänkt mig att göra, så tog jag med mig min lilla bärbara dator, och så satte jag mig i Jimmys rum en stund. Vi satt och höll på i varsin dator, lyssnade på musik, och pratade.


Vid ettiden så kom Borzko hem från gymmet. Han åt då lite lunch. Och efter det så stack Borzko och Jimmy iväg ut med båda bilarna och åkte till OKQ8. De tankade, och så kollade de luft, vatten, olja, och allt annat.


Sen så gick Borzko ner i källaren en stund. Några hyllor som han hade satt upp där höll på att lossna, så han skulle fixa det.


Jag satte mig återigen med min dator inne i Jimmys rum. Läste bloggar, läste nyheter, lyssnade på musik, slötittade lite på teve, och pratade.


Vi åt sen middag tillsammans vid fyratiden. Och efter det så tog Jimmy och jag en sväng till Centrum för att handla lite. Lite gott till kvällen blev det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0