Dagens Dagbok - Tisdagen den 15 januari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen som vanligt på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och det blev även en liten stund vid datorn.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Då stack vi direkt iväg till Flash Fighters Tattoo i Aspudden. Vi var ju där i förra veckan två gånger, men då var det ju stängt. Nu var det öppet och vi kunde få våra ärenden uträttade.


Jimmy bokade tid för att göra sin tredje tatuering: en Metallica-stjärna i nacken. Den sjätte februari klockan fyra ska han dit. Cirka två timmar ska den ta att göra, och kosta cirka tvåtusen kronor.


Själv så avbokade jag mina två tider som jag hade. Jag hade ju bokat två pass för att göra porträtt på mina barn. Men jag har ingen bra plats att sätta porträtten på. Jag hade tänkt mig att ha dom tillsammans på högra låret. Men jag känner mig inte nöjd med platsen. Tyvärr så har jag ingen bra plats kvar på kroppen att sätta porträtten på. Jag har ju redan tio stycken tatueringar, och alla bra platser är upptagna. Så jag kände att jag inte är mogen att göra den här tatueringen nu. Jag måste tänka över och tänka igenom det mer, innan jag gör den. Jag är helt säker på att jag ska göra porträtten, men jag vet inte var, och inte när...


När vi kom hem igen så åt vi middag. Och efter middagen så åkte vi iväg för att tvätta Jimmys bil. Som jag har bloggat om i tidigare inlägg, så åkte vi först till Wash & Drive i Fagersjö, men där var det stängt. Så då åkte vi till OKQ8 i Huddinge, och där tvättade han bilen.


När vi kom hem sen igen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Sen så satte han sig vid datorn på sitt rum. Och jag satte mig vid min dator i köket.


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Nästa fredag gör jag min andra tatuering. Har några till på g men det är som du säger man måste tänka till över vart
den ska sitta. Jag har också problem med det fast jag bara ha en på huden än. /ahnna

2008-01-15 @ 18:40:16
Postat av: Bim

---> Ahnna: Åh! Vad roligt! Själv har jag ju tio stycken nu. Och jag ångrar absolut ingen! Men tycker ändå att det är lite synd att jag inte har någon bra plats, nu när jag så gärna vill ha mina barns porträtt.

2008-01-15 @ 18:44:10
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0