Dagens Dagbok - Torsdagen den 3 januari 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse. Vaknade med en hemsk huvudvärk, så jag stängde av larmet och låg och slumrade i en timme till. Vid åttatiden så gick jag upp, och möttes av den hemska synen utanför...


Duschade och gjorde mig i ordning, och sen så blev det frukost och nyhetsläsning i datorn under tiden.


Kände mig på depphumör i dag, på grund av huvudvärken och snöovädret, så jag bestämde mig för en tycka-synd-om-mig-dag i dag. Bestämde mig för att inte gå ut i dag, och inte göra någon nytta här hemma i dag. Utan bara sitta med datorn, läsa en bok, och lyssna på musik.


Så så blev det! Jag satte i och för sig igång en maskin med tvätt, som jag sen hängde. Men sen så satte jag mig uppe i vardagsrummet med datorn och ett stort glas caffe latte. Och så satt jag där större delen av förmiddagen.

Kommentarer
Postat av: Linda

TYcker det är starkt utav dig att gå upp efter klockan varje dag. :)

2008-01-03 @ 13:07:29
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Bim

---> Linda: Jag vet inte om det är så starkt av mig. Jag mår helt enkelt bäst då! ;-D

2008-01-03 @ 13:25:50
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0