Dagens Jobb - Fredagen den 25 januari 2008.

Jobbade förstås som vanligt i dag också. Och precis som tidigare i veckan, så var jag först halva dagen i skalen och fixade grönsakerna, och sen så var jag den andra halvan av dagen i diskrummet och plockade disk och skötte grovdisken.


I dag så serverade vi fiskgratäng med kokt potatis. Vi hade även lite rester som vi serverade: couscospytt, och chicken nuggets med kokt ris. Och så hade vi förstås även vår salladsbuffé.


Och eftersom det var fredag, så var vi ju en personal extra i dag. Vi är ju tio personer på måndagar och fredagar, och nio personer på tisdagar, onsdagar, och torsdagar, för då jobbar ju Snurran fackligt. Men i dag så var hon alltså hos oss och jobbade, och det var skönt att få lite extra hjälp.


Under hela lunchserveringen så var Snurran inne hos mig och min kollega i diskrummet och hjälpte oss. Och det var verkligen skönt, efter den otroligt jobbiga dagen i går. Och det var rätt så hektiskt i dag också, med väldigt jobbiga fiskgratängsbleck.


Och sen så blev det då äntligen fredag eftermiddag klockan två! Och vi fick gå hem och fira helg! ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0