(Mobil-Blogg) Nu är vi i biltvätten!;-D

200801153240.jpg
(Mobil-Blogg) Nu är vi i biltvätten!;-D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Blogga ifrån en tvättautomat det lät annorlunda men kul :)
Ditt mobila bredband, hur fungerar det?

Jag är på så dåligt humör, min tand gick sönder i eftermiddag så jag måste till tandläkaren imorgon. Jag avskyr att gå dit. Så nu sitter jag här med en tand som värker och vet att jag måste dit imorgon

:(
Det enda som är bra i eländet är att jag har fått tid 8.30 så jag slipper oroa mig hela dagen.
Kram

2008-01-15 @ 19:35:18
Postat av: Bim

---> Josefin: Hahaha! Ja, jag är lite knäpp ibland! Jag vet! ;-D

Det mobila bredbandet fungera jättebra. Jenny har också ett, och det funkar perfekt för henne också.

Stackars dig... Det låter inte kul. Först smärta, och så ska man betala dyrt också... Lycka till i morgon bitti!

Kram!

2008-01-15 @ 19:51:18
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0