Veckans Planer - Vecka 3.

Veckans Planer - Vecka 3.

Måndag:
Jobba som vanligt mellan 06.00-14.00.
Gå och sola solarium på eftermiddagen.

Tisdag:
Jobba som vanligt.
Åka till Flash Fighters Tattoo i Aspudden efter jobbet tillsammans med Jimmy för att boka och avboka.

Onsdag:
Jobba.
Inga speciella planer på eftermiddagen.

Torsdag:
Jobba.
Inga planer på eftermiddagen.

Fredag:
Jobba.
Inga planer sen.

Lördag:
Inga planer.

Söndag:
Inga planer.




Borzko är ledig måndag, och jobbar de övriga vardagarna. Förmodligen ledig på lördag. Så han jobbar tisdag, om han blir frisk tills dess...

Jimmy jobbar sina vanliga tider måndag-fredag, sex-tre.

Jenny har studiedag från skolan på måndag. Sen har hon förmiddagsundervisning i skolan resten av veckan. Hon jobbar ganska så mycket på McDonalds den här veckan. Hon har arbetspass på fyra dagar av sju dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är borzko jennys och jimmys pappa?

2008-01-13 @ 19:08:11
Postat av: Bim

---> Anonym: Ja, det är han.

2008-01-13 @ 19:11:45
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anna

Hoppas du inte blir smittad av mannen, men du kanske hade en light variant med huvudvärken.
Men hoppa över solningen det är inte bra att sola i någon form om man har en infektion i kroppen, den blir bara värre.
Och till slut ett tips du måste nog försöka ta dig tid att vara ute i friska luften och få ljus än om du går mkt på jobbet.Nu verkar du ju aldrig vara utomhus mer än när du går till bilen. Du kommer må bättre både psykiskt och fysiskt!

2008-01-14 @ 07:54:50
Postat av: Bim

---> Anna: Ja, jag hoppas också att jag inte blir smittad. Än så länge så har jag inte märkt något. Huvudvärk har jag lite då och då, så jag tror inte att det är någon lighvariant av hans sjukdom. Solningen hoppar jag absolut inte över, jag mår mycket bättre psykiskt när jag solar. Däremot så kan jag hålla med om att jag borde gå ut och gå mer. Men jag är alltid lite deppad den här tiden på året, det går över så småningom. Jag går ut när jag känner för det, tvingar mig inte ut.

2008-01-14 @ 16:28:23
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0