Dagens Dagbok - Fredagen den 4 juli 2008 - Andra Halvan av Kvällen.

Jag satt sen kvar ute på balkongen ända till klockan halvelva. Och i bara shorts och linne. En helt fantastiskt underbar kväll! Det är ju så man vill att kvällarna ska vara!


Jag övergick från sommarprogramslyssnandet och korsstygnsbroderandet till att börja att läsa i en ny bok igen. Det blev: "Dimman" (The Mist) av Stephen King.


Borzko satt inne i vardagsrummet och tittade på teve.


Vid halvelvatiden så flyttade jag in från balkongen. Då blev det lite för mörkt för att se att läsa, och det blev också lite väl svalt för mig där ute.


Jag satte mig då också i vardagsrummet, och så varvade jag datorn med boken.


Nu är klockan halvtolv. Jag har precis pratat med Jenny. Hon är hos en tjejkompis i Ormkärr, Hagsätra, och skulle strax åka hem, för hon ska ju upp tidigt i morgon igen, för att jobba. Så jag sa att jag kunde komma och hämta henne, snäll som jag är. Vi bestämde att jag ska hämta henne tolv, så jag åker väl typ tio i tolv härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0