Dagens Dagbok - Fredagen den 4 juli 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen.

Sen så började jag på en av mina nya böcker: "I en annan del av Bromma" av Martina Haag. Satt i skuggan under parasollet på uteplatsen och läste. Borzko satt också där och läste.


Jimmy kom sen hem från jobbet vid fyratiden. Då åt vi tre middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.


Efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och sen så packade han ihop sin dator och lite andra grejer. Och vid halvsextiden så stack han iväg med bilen, hem till en kompis, för att LAN:a över helgen.


Jenny åkte direkt efter jobbet hem till en tjejkompis, för att vara där i kväll, men hon kommer hem hit och sover sen i natt.


Jag satte mig i soffan på den nedre balkongen och läste igen, och jag läste också ut boken. Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Amanda

din blogg är jättefin!! <3 :D

2008-07-04 @ 18:36:43
URL: http://applecake.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Amanda: Tack ska du ha! ;-D

2008-07-04 @ 18:41:46
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0