Dagens Dagbok - Måndagen den 14 juli 2008 - Förmiddagen.

Vid kvart i nio så gick jag iväg ut på en promenad. Jag gick till Hökarängen, tillbaka en annan väg till Farsta, och lite runt i Farsta. Lyssnade på Sommarprogram i mp3:n i mobilen under tiden. Cirka en och en halv timme gick jag.


Molnen som var så kompakta tidigare på morgonen försvann mer och mer. Så det var riktigt varmt och soligt när jag gick. Satte mig sen en stund i parken bakom vårt hus, och lyssnade klart på dom Sommarprogram som jag hade.


Vid kvart i elva kom jag hem, och då hade Jimmy precis vaknat och gått upp. Han åt då frukost, och jag tog en fika och en pratstund med honom. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning. Själv så höll jag på och fixade och plockade lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0