Dagens Dagbok - Onsdagen den 16 juli 2008 - Förmiddagen. (Med Två Fotografier.)

Jimmy och jag åkte iväg vid halvtiotiden mot Frihamnen för att hämta upp Jenny och Jocke från Tallinn-båten.


Sen så åkte vi alla fyra hem hit till Farsta. Vi fikade, åt lite lätt lunch, och dom berättade om sin resa, och visade allt dom hade handlat.






Dom hade varit jättegulliga och köpt presenter till oss här hemma. Borzko och Jimmy fick dela på en halvliter Jägermeister. Sen fick också Borzko ett tiopack med Extra-tuggummin. Jimmy fick också en hel platta med Lapin Kulta starköl, för att han ställer upp och skjutsar dom så ofta.


Jag fick ett nagellack, och så fick jag en sparbössa/myntburk. Jag har såna sen tidigare, fast mindre. Dom är fulla med tiokronor och femkronor, och jag har letat efter nya, men inte hittat dom igen. Nu hade Jenny hittat liknande i Tallinn, fast mycket större, så hon köpte en till mig. Jätteglad blev jag över den. Dom är så gulliga som köper presenter till oss.

Tack snälla Jenny och Jocke från mig, Borzko, och Jimmy! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0