Dagens Dagbok - Onsdagen den 2 juli 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen.

Och eftermiddagen fortsatte som tidigare i lugn och ro. Mulet var det, så det blev inget sittande på uteplatsen i dag. Höll på inomhus och grejade med lite allt möjligt. Och så satt jag vid datorn förstås.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden i dag. Då åt han och jag middag tillsammans. Det blev pastasallad även i dag, för jag hade gjort så mycket i går. Och så vitlöksdressing till. En fika efter maten, och en pratstund blev det också. Sen efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag måste bara fråga... Du skrev att där va skinka i pastasalladen... äter du den då?

2008-07-03 @ 12:49:19
URL: http://www.morgonsol.com
Postat av: Bim

---> Petra: Nej, jag åt inte den pastasalladen. Jag tog undan pasta, ost, och grönsaker till mig. Ibland brukar jag ha i något annat, typ quorn, eller något annat vegetariskt. Men nu åt jag bara utan.

2008-07-03 @ 13:07:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0