Dagens Dagbok - Söndagen den 13 juli 2008 - Eftermiddagen. (Med Tre Fotografier.)

Jenny och jag kom hem från Haninge vid halvettiden. Då tog jag, Jenny, Jimmy, och Jocke en fika tillsammans och satt och pratade lite.


Vid halvtvåtiden så kom Borzko hem från gymmet. Och sen vi tvåtiden så gick vi alla fem till Centrum för Jenny och Jocke hade några ärenden dit. Dom handlade lite, och även Jimmy shoppade. Jag och Borzko handlade ingenting.


Sen vid halvfyratiden så gick Borzko hem, för att sen ta bilen och åka hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Vi andra fyra gick till Burger King och åt en tidig middag redan vid halvfyratiden. Ingen av oss hade ätit lunch, så vi var hungriga.









Jag åt chili cheese, lökringar, cola light, och sen en glass.






Efter vi hade ätit så gick vi hem. Jenny packade ner grejer som hon ska ha med sig till Tallinn i morgon, och som hon ska ha hos Jocke.


Vid femtiden sen så åkte dom iväg hem till Jocke i Södertälje. Dom sover där i natt, och sen åker dom till Tallinn i morgon kväll, blir borta i två nätter, och kommer hem på onsdag morgon.


Jimmy satte sig vid datorn och spelade WOW efter att dom hade åkt. Jag höll på och plockade och fixade med lite här hemma. Sen när jag var klar så tog jag med mig min dator, och så satte jag mig med den inne på Jimmys rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0