Dagens Dagbok - Söndagen den 27 juli 2008. (Med fyra fotografier.)

Planet landade vid fyratiden i natt/morse, och vid sextiden i morse så var vi hemma i Farsta igen. Somnade vid sextiden i morse. Ställde klockan på tio. Tyckte att det fick räcka med fyra timmars sömn, för jag mår oftast inte så bra om jag sover på dagen, och så är det bättre att kunna somna bra på kvällen.


Jag gick upp tio, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen kom resten av familjen alla upp vid elvatiden. Vi åt förstås alla frukost, och dom andra duschade också och gjorde sig i ordning.


Sen så packade vi upp alla våra grejer. Tvättade massor med maskiner med tvätt hela dagen gjorde vi också. Borzko och Jimmy tog bort takboxen på bilen, och dom åkte också iväg och tankade båda bilarna och kollade allt på dom. Jag fixade också månadens tråkigaste uppgift: betalade räkningarna.


Sen vid tretiden så kom Jocke och Tindra hit. Vi satt och pratade en stund, och sen vid halvfyratiden så åt vi middag. Hämt-pizza blev det.


Efter middagen så fikade vi, och så gav vi Jocke och Tindra presenterna som vi hade köpt till dom. Jenny hade så klart köpt en hel del till dom, men det kan ni säkert läsa om i hennes blogg och/eller i Jockes blogg.


Jag, Borzko, och Jimmy hade köpt varsin zip-hood till dom båda. Jocke fick en svart Ed Hardy, och Tindra fick en gul Svamp-Bob.


Sen vid femtiden så åkte Jenny, Jocke, och Tindra hem till Södertälje. Dom fick skjuts en bit av Borzko som åkte hem och fikade hos sin Mamma.


Jimmy satt sen vid datorn, och jag höll på och plockade och fixade här hemma med allt möjligt. Och sen så satte jag mig vid datorn och fixade lite med fotografier och annat.


Vid åttatiden sen så åkte Jimmy och jag en sväng till Centrum. Handlade mejerivaror och lite gott att äta till kvällen.


Borzko kom hem från sin Mamma vid niotiden. Och vi satte också igång en dvd-film vid niotiden. I dag så blev det en gammal klassiker och en stor favorit: "Armageddon".


När filmen var slut vid halvtolvtiden så satte jag mig vid datorn en stund.


Här är fyra bilder från eftermiddagen.












Kommentarer
Postat av: Snurran

Fina bilder på "minifamiljen" :-)

2008-07-28 @ 11:43:57
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Junitjej

Kul att man kan läsa dina uppdateringar igen!!!

2008-07-28 @ 14:40:27
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Snurran: Det tyckte faktiskt jag också! :-D

2008-07-28 @ 16:30:54
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Junitjej: Kul att du tycker det! :-D

2008-07-28 @ 16:31:35
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Linus

Skön bild.

Han tar henne på bröstena i hallen :-)

2008-08-03 @ 21:20:03
Postat av: Bim

---> Linus: Det gör han faktiskt inte... Han håller om henne...

2008-08-03 @ 21:35:50
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Linus

Ja men det ser ut så.

Jag ser väl att han håller om henne.

2008-08-03 @ 22:36:01
Postat av: Bim

---> Linus: Okej....

2008-08-03 @ 23:25:41
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0