Dagens Dagbok - Söndagen den 6 juli 2008 - Första Halvan av Eftermiddagen.

Åkte hem från stan vid tolvtiden, och kom hem till Farsta vid halvettiden. En fika blev det då, och även lite att äta till.


Ingen var hemma när jag kom hem. Jocke hade vaknat och åkt hem till sig. Och Borzko var fortfarande på gymmet.


Jag höll på och plockade och fixade med lite allt möjligt en stund. Efter det så plockade jag ihop datorn, boken, och broderiet, och så gick jag upp och satte mig på den övre balkongen.


Borzko kom hem från gymmet vid kvart i två. Han åt då lite och tog en fika. Och sen så gjorde han mig sällskap uppe och ute på balkongen en stund. Läste i sin bok gjorde han då.


Sen vid tretiden så åkte han iväg hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök. Själv så satt jag kvar uppe på balkongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0