Dagens Dagbok - Söndagen den 6 juli 2008 - Förmiddagen.

Gick iväg ut på promenad vid kvart över nio. Det var skönt promenadväder ute, och regnmolnen verkade dra iväg, så jag bestämde mig för att gå in till stan.


Jag gick den vägen som jag oftast går, och kom fram till Globen ungefär efter en timme. Där blev det en toalettpaus, och sen så gick jag vidare in mot stan.


Lyssnade på Sommarprogram i mobilen medans jag gick, dom tre jag hade kvar. Efter det så började jag att lyssna på en ny ljudbok: "Det svider lite" av Anna-Lena Brundin.


Hyfsat väder, inget regn, mest mulet, lite sol ibland, lite blåsigt. Ganska så bra promenadväder.


Kom in till stan efter ungefär två timmar, vid kvart över elva-tiden. Gick runt och tittade lite i City. Köpte mig en drickyoghurt till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0