Dagens Dagbok - Tisdagen den 15 juli 2008 - Kvällen. (Med Fyra Fotografier.)

Vid halvsjutiden så kom Borzko hem från jobbet. Han åt då middag, och jag och Jimmy satt med och pratade. Sen så duschade Borzko och gjorde sig i ordning. Jimmy och jag tog en liten promenad till Centrum för att köpa lite gott till kvällen.






Klockan åtta så satte vi oss alla tre uppe i vardagsrummet, och så tittade och lyssnade vi på "Allsång på Skansen". I kväll var så klart "The Poodles" bäst!





Åt och drack lite gott gjorde vi också. Fast det ångrar jag nu... Jag bet sönder en tand, eller rättare sagt en stor gammal amalgamfyllning på dom sega Polly-godisarna... :-( Så i morgon så måste jag ringa tandläkaren... :-(






Sen när Allsången var slut, så satte vi igång en dvd-film. Det blev thrillern: "The Eye". Recension finns i ett separat inlägg.






Filmen var slut vid elvatiden. Borzko gick då och la sig, för han ska upp klockan fem i morgon bitti. Jimmy och jag flyttade ner till hans rum, och så satte vi oss båda två med våra datorer.

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Håller klart med om att The Poodles var bäst på Allsång ;p

2008-07-16 @ 19:55:48
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Sofiaa: Ja, det var väl typ dom enda som var bra i går...

2008-07-16 @ 20:23:53
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0