Dagens Dagbok - Torsdagen den 10 juli 2008 - Morgonen.

I morse så larmade mobilen klockan sju. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det som vanligt frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko hade gått upp fyra, Jenny halvfem, och Jimmy fem, och sen åkt till sina respektive jobb. Jimmy skjutsade Jenny till jobbet eftersom hennes bussar inte går på grund av strejken.


Jag ska strax åka iväg. Klockan tio så ska jag möta upp två jobbarkompisar i stan, Snurran och Monica. Vi brukar alltid träffas någon eller några gånger varje sommarlov, och så ta en långpromenad inne i stan, och prata, prata, prata, och prata.


Kanske mobilbloggar under dagen, om det fungerar... Annars så kommer det bilder från dagen i kväll.

Kommentarer
Postat av: victoria

Va härligt med en promenad i stan när det är så vacker väder ute =)

2008-07-10 @ 12:47:59
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Victoria: Ja, det blev en helt underbar dag! :-D

2008-07-10 @ 18:31:19
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0