Dagens Dagbok - Torsdagen den 17 juli 2008 - Eftermiddagen. (Med Ett Fotografi.)

Jag, Jimmy, och min Mamma och Pappa satt sen och fikade och pratade i ungefär en och en halv timme.


Vid halvtvåtiden sen så gick Mamma och Pappa till Centrum och tog bussen hem till Örby igen.


Jimmy och jag satte oss då i köket med våra datorer. Sen efter bara en litet tag så fick vi besök igen. Den här gången var det min syster Anette och hennes son Mathias som kom. Dom var ute och övningskörde och kom förbi på en fika. Vi satt någon timme och pratade och fikade i köket, innan dom sen åkte iväg igen vid tretiden.


Sen så satt Jimmy och jag i köket med våra datorer. Jimmy och jag hjälptes åt att göra backup på min nuvarande dator. Och sen så höll vi och fixade med min gamla dator och gjorde i ordning den.


Vid halvfemtiden så åt vid middag, och efter det så fortsatte vi att sitta i köket och hålla på med datorerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0