Dagens Dagbok - Torsdagen den 17 juli 2008 - Kvällen. (Med Fyra Fotografier.)

Jimmy och jag fortsatte sen att hålla på och fixa med alla våra fyra bärbara datorer, hans nuvarande och gamla, plus min nuvarande och gamla. Och flyttade så småningom oss från köket och in i Jimmys rum.









Sen vid åttatiden så stack vi iväg med bilen (det spöregnade...) till HemKöp i Centrum och köpte lite gott (i dag igen...) till kvällen.









Och sen så satte vi igång en dvd-film vid kvart i nio. Det blev skräckisen/thrillern: "The Mist" gjord efter en novell av min favoritförfattare Stephen King. Recension kommer i separat inlägg.


Borzko jobbade ovanligt länge i dag, till och med för att vara honom... Han fick en akut extrakörning, så han var inte hemma förrän vid kvart över tio... Ätit han ju såklart gjort tidigare under kvällen, så han bara duschade och gick sen och la sig... Men nu jobbar han bara i morgon (trots att det egentliga är hans lediga dag på fredagar...), och sen så har han semester i sexton dagar.


Filmen som Jimmy och jag såg, var slut vid elvatiden. Och då gick vi återigen ner till hans rum, och höll på och fixade med alla fyra datorerna. Och nu är klockan halvett och det börjar väl snart bli dags för sängen för mig.


Kommentarer
Postat av: nene

ser att jimmy är inne på playahead, kan man få veta hans namn där?

2008-07-18 @ 11:23:12
Postat av: Jimmy Kullin

Tja :) heter "KulleN" på playahead och "Jimmy Kullin" på facebook. :D

2008-07-18 @ 12:56:03
Postat av: Bim

---> Nene: Hahaha! Såg att min kära son var lite snabbare än vad jag var! ;-D

2008-07-18 @ 16:48:12
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jimmy Kullin: Hahaha! Snabb du var! ;-D

2008-07-18 @ 16:48:55
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0