Dagens Dagbok - Torsdagen den 3 juli 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen.

Vid halvfyratiden så kom Jimmy hem från jobbet. Och vid fyratiden så åt han och jag middag ihop. I dag blev det Eldorados Potatissallad, och så korv till det. Hot Dogs med Chorizo-smak till Jimmy, och vegetariska soya-korvar till mig. En fika efter maten, och en pratstund blev det också. Sen efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Jimmy satte sig sen på sitt rum med datorn, tevespelet, och teven. Själv så satte jag mig på den nedre balkongen, i skuggan, med datorn i knäet. Laddade bland annat ner flera Sommarprogram och la in i mobilen tillsammans med en ny ljudbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0