Och nu är jag sugen på en ny mobil igen! ;-D

Ja, nu är jag ju sådär sugen på en ny mobil igen! ;-D Mobilen som jag har nu, är jag egentligen supernöjd med. Det är en Nokia N95.



Jag är som sagt var jättenöjd med min mobil. Den är helt perfekt, och har alla funktioner som jag vill ha: mp3-spelare, radio, gps, och en jättebra kamera på 5 mpx och med en bra blixt.

Men jag har ju haft den i ett år och två månader nu... Så jag känner att det vore lite kul med något nytt! ;-D

Jag tycker ju bäst om Nokias mobiler. Men dom har ingenting fortfarande som är bättre än den jag har. Det finns bara två som är ungefär likvärdiga den jag har nu.

Den ena är Nokia N96. Men den är ju bara en förbättring av N95, och har också "bara" 5 mpx kamera.



Sen så finns ju också Nokia 6220 Classic. Den är himla fin tycker jag, men inuti är den ju egentligen inte bättre än den jag har nu.



Och inte verkar det komma något bättre framöver heller, inte vad jag har lyckats hitta i alla fall...

Däremot så kommer det en superfin och bra mobil hos Sony Ericsson i höst! Under fjärde kvartalet så släpps Sony Ericsson C905! Och den skulle jag vilja ha!

Den har alla funktioner jag vill ha, och den är supersnygg, och så har den en åtta mpx kamera!



Så den ska jag fundera på om jag kanske ska köpa när den kommer, någon gång oktober-november-december. Om inte Nokia kommer ut med någonting nytt och bra.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Så där är jag också, brukar bli så sugen på en ny mobil trots att den jag har fungerar bra :)

Jag brukar tröttna efter ett halvår, men den jag har nu har jag haft lite längre än så. Det är en Samsung z-240 och det medföljde tre olika skal (vilket kan vara en av orsakerna att jag inte tröttnat än). Jag gillar Samsung och tror även att min nästa mobil kommer att vara en Samsung. Jag har gärna inte en mobil som är silver eller svart (även om jag tycker att de är fina), jag vill helst ha någon annan färg på den, som rosa, lila eller guld.



Hoppas att du har en bra kväll! Ska dra ut min sambo på en promenad nu.



Kramar

2008-07-09 @ 20:52:43
Postat av: Angela

Nu igen!? ;-) Kram

2008-07-09 @ 20:59:08
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, jag brukar nog också tröttna efter ungefär ett halvår. Men det här är nog absolut den bästa mobil som jag har haft, och som jag har trivts bäst med. Jag har aldrig haft någon Samsung. Jag har bara haft Nokia och Sony Ericsson. Jag vet inte varför egentligen, jag har bara fått för mig att jag gillar dom bäst.



Det har varit en bra kväll här, tack!

Hoppas ni fick en skön promenad!

Kram!

2008-07-09 @ 22:01:44
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, nu igen! Det var ju länge sedan sist! Fjorton månader sen! ;-D

2008-07-09 @ 22:02:17
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag ska förnya mitt abonnemang om 3 veckor och jag funderar på N95, N6220 eller SE C902... mitt krav är mp3, radio och 5mpx kamera... Bägge tre verkar kanon o just nu lutar det åt c902..

2008-07-09 @ 22:32:22
URL: http://www.morgonsol.com
Postat av: Bim

---> Petra: Ja, det var ett svårt val... Jag är ju supernöjd med min N95. Men N6220C är ju typ tvåtusen billigare, och verkar ju lika bra... SEC902 verkar ju också bra, men jag har alltid gillat Nokia bättre... Svårt val, du får nog kolla lite på priserna.

2008-07-09 @ 22:39:49
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0