"The Happening"

         


"The Happening" - 2008.

"En thriller om en familj som flyr undan en naturkatastrof som hotar hela mänskligheten."

Länk till filmen på LoveFilm.

Länk till filmen på MovieZine.

Jag tyckte den här filmen var jättebra. Man kan väl klassificera den både som thriller, drama, sci-fi, action, och skräck. Spännande nästan hela tiden, och lite läskig ibland. Väldigt blodig och brutal var den, men jag gillar ju när såna här filmer är det. Jag kan helt klart rekommendera den om man gillar den här typen av filmer.

Betyg: 3,5 av 5.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vi har den hemma men nu vet jag inte om jag vill se den, blodig och brutal lät lite för mycket för mig. Min sambo får nog se den ensam, annars kommer jag väl inte kunna sova på veckor ;)

2008-07-15 @ 22:43:54
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, men, SÅ hemskt blodig och brutal kanske den inte var! Jag kanske överdrev lite! Du kan nog se den! Den var bra! :-)

2008-07-15 @ 23:31:42
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0