"Tindalos" av John Ajvide Lindqvist. (mp3-ljudfil.)



---------    

Recension av novellen/följetongen/romanen: "Tindalos" av John Ajvide Lindqvist. (mp3-ljudfil.) (Genre: Svensk Skönlitteratur / Skräck.)  

---------





---------  

Det här var en följetong i tretton avsnitt som fanns att ladda ner via Dagens Nyheters hemsida julen 2007. Jag hade ingen aning om det, och missade därför det helt. Men en snäll kollega på jobbet ordnade en kopia till mig, och nu har jag lyssnat på den två och en halv timme långa berättelsen. 

Och som alltid när det gäller John Ajvide Lindqvists berättelser, så tyckte jag att den var jättebra. Det var även han själv som hade läst in sin berättelse, och det gjorde han också bra. /// Bim.  

---------   

Betyg: 4 av 5.  

---------    


Kommentarer
Postat av: Therése

Man kan ladda ner andra ljudböcker från DNs hemsida just nu. Sett det?

2008-07-01 @ 21:55:11
Postat av: Bim

---> Therése: Nej, det har jag inte sett! Det ska jag kolla upp! Tack! :-)

2008-07-01 @ 21:58:51
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0