Crocs flip-flops.

                   


Jag ska köpa mig ett par nya flip-flops.
Och jag vill ha ett par riktigt sköna, eftersom jag har lite problem med mina fötter.
Men samtidigt vill jag ju att dom ska vara lite fina också.

Är det någon som har testat Crocs flip-flops?
Tycker att dom här båda modellerna ser fina ut, i alla fall så här på bild.
Och dom ser sköna ut.

Den vänstra modellen heter Athens, och finns både för dam och herr.
Den högra modellen heter Capri, och är i damstorlekar.

Någon som har provat dom?
Eller i alla fall sett dom?

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej hej!

Jag har provat Athens modellen, kan varmt rekommendera den! Men tyvärr snodde någon dom för mig förra sommaren i Uddevalla... elakt! Har faktiskt och tänkt att köpa Capri modellen och prova. Jag älskade mina flip-flops!!!

2009-05-13 @ 11:51:14
Postat av: Bim

---> Bella: Hej! Tack för din kommentar! Jag letade efter båda sorterna förra sommaren, men hittade dom aldrig. Bara på Internet, och där vill jag inte beställa, för jag vill prova först. Men jag ska leta i sommar igen.

2009-05-13 @ 16:11:33
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0