Dagens Dagbok - Fredagen den 27 juni 2008 - Första Halvan av Eftermiddagen.

Sen så satte vi oss båda två ute på vår lilla uteplats. Det var skugga där då, men ändå så pass varmt i dag, så att man kunde sitta där. Vi fikade och pratade. Jag satt också med datorn, och med boken. Borzko läste kvällstidningen och i sin bok.


Vi hjälptes också åt med att fortsätta att tvätta, tumla, och bädda rent i sängarna.


Så småningom så kom solen på vår altan, men jag vågade inte sola i dag, eftersom jag brände mig lite i ansiktet i dag, så jag satt under parasollet.


Jimmy slutade en timme tidigare i dag, för det var så lugnt på jobbet, så han var redan hemma vid halvtre. Han duschade då och gjorde sig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt med uteplats och kunna sitta ute!! Längtar tills jag flyttar o äntligen får balkong!! Man känner sig så instängd nu.. Måste öppna fönstret på vid gavel för att få in lite sol och luft!

2008-06-27 @ 16:05:17
URL: http://jessica25.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jessica: Ja, vår uteplats är ju extremt liten, men det gör inget. Skönt att ha någonstans att sitta i alla fall! Och så har vi ju två balkonger också. Förstår att du längtar till din nya lägenhet om du får balkong då!

2008-06-27 @ 16:08:49
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0