Dagens Dagbok - Fredagen den 27 juni 2008 - Första Halvan av Kvällen.

Vid sextiden sen så satte sig både jag och Borzko uppe i vardagsrummet. Och så läste vi i varsin bok. Jag läste ut boken: "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda. Recension på boken finns i ett separat inlägg som vanligt.


Sen vid strax efter sju så kom Jenny hem från jobbet. Hon skulle egentligen åkt hem till Jocke efter jobbet i dag, men det blev så att hon åkte hit för att sova istället. För hon börjar klockan sju i morgon bitti igen.


Hon satte sig också uppe i vardagsrummet med mig och Borzko. Och så lånade hon Jimmys dator och hade i knäet. Jag satt också med min dator i knäet. Och Borzko läste i sin bok.


Poppade popcorn gjorde vi också och åt alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0