Dagens Dagbok - Fredagen den 6 juni 2008 - Andra Halvan av Kvällen.

Jag satt sen på den övre balkongen, och njöt av den underbara kvällen, från halvniotiden, fram till halvelvatiden. Datorn var i knäet hela tiden. Borzko tittade på sport på teve då.


Sen vid halvelvatiden så flyttade jag in i vardagsrummet. Och så satt både Borzko och jag och läste i varsin bok. Jag började på: "Otrogen på öppen gata" av Belinda Olsson.


Nu blir det datorn en stund igen, innan det är sängdags.


Jimmy är i stan med sina kompisar, och kommer väl hem i natt någon gång.


Jenny jobbade i dag mellan nio och sex. Sen så mötte Jocke upp med henne på jobbet, och så åkte dom in till stan. Där mötte dom upp tre jobbarkompisar från McDonalds, och så satt dom på en uteservering hela kvällen och pratade, drack, skrattade, och åt. Jenny ringde vid strax före tolv, och då var hon och Jocke på väg hem till Södertälje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0