Dagens Dagbok - Lördagen den 21 juni 2008 - Kvällen.

Och kvällen fortsatte precis lika lugnt och skönt som eftermiddagen. Både Borzko och jag satt större delen av kvällen i sofforna uppe i vardagsrummet.


Jag läste ut: "En shopaholic säger ja" av Sophie Kinsella, och började sen på: "Maken" av Dean Koontz. Och så varvade jag förstås med datorstunder.


Borzko satt först och läste i sin bok, men sen när fotbollsmatchen började vid kvart i nio, så satte han igång teven och tittade på den istället.


Nu är klockan strax efter halvtolv. Fotbollmatchen med förlängningen är slut, och Borzko sitter och slökollar på lite annat på teven. Och jag sitter fortfarande här och varvar datorn med boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0