Dagens Dagbok - Lördagen den 28 juni 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen.

Borzko och Jimmy kom sen tillbaka hem vid tretiden, efter att dom hade varit på Wash & Drive i Fagersjö och tvättat bilarna och dammsugit dom inuti.


Vid halvfyratiden redan så åt vi middag. En fika och en pratstund blev det också.


Sen vid halvfemtiden så stack Jimmy iväg med bilen, hem till en kompis.


Borzko och jag satte oss uppe i vardagsrummet. Han läste i sin bok, och jag satt med datorn.


Vid halvsextiden så stack vi iväg till Centrum för att handla lite gott till kvällen. Vi tog bilen, för just då så vräkte regnet ner här, och det åskade lite också.

Kommentarer
Postat av: lina

varför har du socialfobi? kan du inte utveckla det lite? det verkar verkligen inte som att du har det när man läser bloggen nämligen :)

ha en bra kväll!

2008-06-28 @ 18:31:22
Postat av: Bim

---> Lina: Att säga att jag har social fobi är egentligen kanske lite överdrivet. Men jag har en släng av det. Jag kan absolut inte prata inför fler än en par människor. Jag tycker det är jobbigt att tvingas att kallprata med folk som jag inte känner bra. Gillar inte större sällskap, fester och liknande. Umgås inte så mycket med folk över huvud taget faktiskt...

2008-06-28 @ 18:52:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0