Dagens Dagbok - Lördagen den 7 juni 2008 - Kvällen.

Jag satt kvar på den nedre balkongen till kvart i sju. Då försvann solen där, och jag gick upp till den övre balkongen, där solen var en halvtimme till. Vid kvart över sju så blev det skugga även där uppe, men det var skönt ändå, så jag satt kvar och varvade datorn med boken.


Satt där ute och njöt av den sköna kvällen till halvniotiden. Sen så gick jag in i vardagsrummet, för jag blev lite sugen på att se en film. Men först så blev Borzko och jag sittandes och pratades i en timme först.


Vid halvtiotiden sen så satte vi igång en dvd-film. Vi fortsatte att titta på dom gamla Beck-filmerna, och nu var det dags för: "Beck 6 - Monstret". Den var slut vid elvatiden. Då satte jag mig med datorn en stund. Och Borzko kollade sändningar från fotbolls-EM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0