Dagens Dagbok - Måndagen den 16 juni 2008 - Första Halvan av Kvällen.

Satt sen på den övre balkongen till solen försvann bakom huset framför vid halvåttatiden. Solade ansiktet och armarna när det var molnfritt, och satt med datorn när molnen kom.


När det blev skuggigt så flyttade jag in i vardagsrummet, för då blev det alldeles för kallt att sitta där ute på balkongen.


Började då med att läsa i en ny bok: "Alla de stillsamma döda" av Anna Jansson.


Borzko kom hem från jobbet först vid strax före halvnio. Han åt då snabbt middag, och duschade sen också snabbt och gjorde sig i ordning, för att hinna se Kroatiens match mot Polen i fotbolls-EM.

Kommentarer
Postat av: Therése

Tips på asbra böcker:



"Heroine", Unni Drougge



"Andra sidan Alex", Unni Drougge



"Anhörig", Katerina Janouch



"Mossvikenfruar: chansen", Emma Hamberg



"Brunstkalendern", Emma Hamberg



2008-06-16 @ 22:04:34
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Bim

---> Therése: Tack! Jag älskar att få boktips!



Dom tre sista har jag läst, och jag älskade verkligen alla tre böckerna.



Dom två första vet jag inte om jag har läst. Jag vet att jag har läst någon eller några av Unni Drougge, men det var rätt länge sen, och jag kommer inte ihåg vilka. Ska nog ta och kolla upp det där.

2008-06-16 @ 22:10:04
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0