Dagens Dagbok - Måndagen den 16 juni 2008 - Morgonen.

Första "riktiga" dagen på Sommarlovet i dag! :-D Det känns helt fantastiskt! Sextiotre lediga dagar! Eller fyra har ju egentligen redan gått, så femtionio dagar kvar! Wiieee!!!! :-)


I morse så larmade mobilen klockan sju. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det förstås frukost med fika, och så nyhetsläsning i datorn under tiden.


Borzko hade gått upp klockan halvsex för att åka och jobba som vanligt.


Jimmy och Jenny är ju fortfarande kvar på Dreamhack i Jönköping.


Höll på och fixade lite här hemma en stund, och sen så gick jag mot Centrum vid strax före nio, för jag ville vara på Apoteket med mina recept när dom öppnade klockan nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0